USŁUGI INFORMACYJNE, ANALIZY RYNKÓW i KOJARZENIE PARTNERÓW
- informacje teleadresowe (wyszukiwanie firm według zadanych kryteriów, takich jak: branża, region, ilość zatrudnionych, etc.),
- kojarzenie partnerów gospodarczych (wyszukiwanie usługodawców lub producentów wskazanych towarów/usług, lokalizowanie potencjalnych odbiorców wskazanej produkcji lub usług, rozpowszechnianie ofert kooperacyjnych przedsiębiorstw w kraju za granicą),
- analizy rynku (wielkość i potencjał rynku, perspektywy rozwoju, analiza producentów i dystrybutorów, analizy docelowej grupy klientów, informacje o typowych rozwiązaniach dotyczących określonego produktu lub branży),
- raporty handlowe o firmach,
- informacje prawne,
- informacje o dostępnych programach pomocowych,
- informacje o źródłach zewnętrznego finansowania działalności gospodarczej, w tym o funduszach unijnych
- mikro- i makroekonomiczne analizy rynku