INNOGEN- strategiczne zarządzanie przez wyprzedzanie konkurencji

 czyli

„Jak strategiczne wyprzedzać konkurencję 
i wykreować nową przestrzeń rynkową ”
 
Nigdy nie sądziłem, że dadzą ją klaunowi”, mówił roześmiany Kanadyjczyk, ściskając statuetkę dla najlepszego przedsiębiorcy na świecie. 
Dostał ją od Jima Turleya, szefa Ernst & Young. 
 
Co?
Serdecznie zapraszam na seminarium: Strategiczne wyprzedzanie konkurencji- czyli jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie. 
 
…ocean zwykle kojarzy się z ruchem – falowaniem, pływami oraz prądami morskimi. Błękitny kolor jego otchłani przywodzi na myśl życie. Jego wspaniałym symbolem są przykładowo algi z gatunku Oscillatoria erythroea. Żywe nadają wodom błękitny kolor. Obumierając przybierają intensywnie czerwoną barwę. Powstałe w ten sposób czerwone pływy niekorzystnie wpływają na biocenozę wodną. Woda oceaniczna nabiera także czerwonego zabarwienia, gdy pomiędzy zamieszkującymi wszechocean organizmami dochodzi do walki o terytorium i leje się krew…… 
 
Jak zatem sprawić, aby Twoja firma odniosła sukces? Większość przedsiębiorstw skupia się na produkcie - by był lepszy i tańszy niż produkt konkurencji, by wygrał wyścig o nabywcę, by odebrał klientów rywalowi. Inne firmy z kolei odnajdują nisze na rynku i wypełniają je swoim produktem. Istnieją wreszcie przedsiębiorstwa, które same tworzą zapotrzebowanie i rynek. W ostatnim przypadku kluczem jest „innowacja wartości”. Nie chodzi bynajmniej o wymyślenie całkowicie nowego, technologicznie zaawansowanego produktu. Chodzi o to, aby produkt udoskonalić o coś, czego nie ma na rynku i na co zapotrzebowanie trzeba dopiero stworzyć.
 
Szkolenie zostanie dodatkowo poszerzone o analizę dobrych praktyk i najciekawszych przykładów zastosowania tego typu zarządzania przedsiębiorstwem, które odniosły sukces rynkowy.